
Oferta educațională
Educaţia timpurie asigură intrarea copilului în sistemul de învăţământ obligatoriu, prin formarea capaciăţii de a învăţa. Investiţia în educaţia timpurie este cea mai rentabilă ivestiţie în educaţie.
Programa cuprinde toate activităţile existente în interiorul structurii organizaţioale a grădiniţei de copii, destinate să promoveze şi să stimuleze dezvoltarea intelectuală, afectivă, socială şi fizică a fiecărui copil în parte şi are în vedere atingerea următoarelor finalităţi ale educaţiei timpurii:
· dezvoltarea liberă, integrală şi armonioasă a personalităţii copilului, în funcţie de ritmul propiu şi de trebuinţele sale, sprjinind formarea autonomă şi creativă a acestuia;
· dezvoltarea capacităţii de a interacţiona cu alţi copii, cu adulţii şi cu mediul pentru a dobândi cunoştinţe, deprinderi, atitudini şi conduite noi;
· încurajarea explorărilor, exerciţiilor şi experimentărilor, ca experienţe autonome de învăţare;
· descoperirea, de către fiecare copil, a propriei identităţi, a autonomiei şi dezvoltarea unei imagini de sine pozitive;
· sprijinirea copilului în achiziţionarea de cunoştinţe, capaciăţi, deprinderi şi atitudini ncesare acestuia la intrarea în şcoală şi pe tot parcursul vieţii.
Activități opționale
Sunt activităţi de învăţare/activităţi de dezvoltare personală şi se includ în programul zilnic al copilului în grădiniţă. Activităţile opţionale din grădiniţă oferă posibilităţi pentru completarea cunoştinţelor copiilor, consolidarea deprinderilor, stimularea intereselor pentru anumite activităţi, dezvoltarea aptitudinilor şi posibilităţi pentru dezvoltarea personalităţii lor.
Activitățile opționale sunt alese împreună cu părinții:
- jocuri folclorice,
- jocuri de mișcare,
- jocuri matematice,
- balet,
- dansuri populare,
- dans modern,
- engleză,
- pictură,
- poveștile copilăriei,
- educație ecologică,
- educație rutieră etc.
Activități extrașcolare:
- vizite la teatru de păpuși, expoziții, instituții, grădina zoologică,
- excursii și activități în aer liber,
- concursuri de povești și de jocuri folclorice,
- concursuri sportive,
- activități comune pentru părinți și copii,
- serbări de Crăciun, de ziua mămicilor, de anotimpuri și de ziua copiilor.
Nr. crt. | Grupa | Secția / Forma de studiu | Cadre didactice |
---|---|---|---|
1. | Grupa mică | română/program prelungit | Florescu Anca |
Ceușan Gabriela | |||
2. | Grupa mijlocie 1 | română/program prelungit | Albert Mihaela |
Vaida Alina | |||
3. | Grupa mijlocie 2 | română/program prelungit | Todoran Daniela |
Zolyomi Viorica | |||
4. | Grupa mare 1 | română/program prelungit | Modora Aurelia |
Oltean Roxana | |||
5. | Grupa mare 2 | română/program prelungit | Florea Monica |
Vlad Rodica | |||
6. | Grupa mică | maghiară/program prelungit | Balint Reka |
Bors Eniko | |||
Majai Timea | |||
7. | Grupa mijlocie | maghiară/program prelungit | Porkolab Andrea |
Fekete Ildiko | |||
8. | Grupa mare | maghiară/program prelungit | Tokes Erika |
Lukacs Iren | |||
9. | Grupa combinată | română/program normal | Reghian Elena |