Termeni și Condiții

privind utilizarea Platformei Educație în Mureș – educatie.inmures.ro

Îți mulțumim că ai ales Platforma noastră dedicată specialiștilor în educație, părinților, elevilor și studenților. 
 
Documentul de mai jos reprezintă Termenii și Condițiile (contractul) care se aplică în relația dintre noi, în calitate de proprietari ai Platformei educatie.inmures.ro și tine, în calitate de utilizator al serviciilor noastre. Te rugăm să citești cu atenție prezentul contract. 

I.    Prevederi comune, aplicabile pentru (i) relația dintre Reea și Utilizatorii Platformei și  (ii) relația dintre Reea și Clienți 
 

1.    Proprietarul Platformei 

1.    SC REEA SRL este titularul și operatorul Platformei educatie.inmures.ro precum și prestatorul Serviciilor oferite prin intermediul Platformei.  

2.    SC REEA SRL este o societate comercială organizată și funcționând în conformitate cu legile din România, cu sediul social în Mun. Târgu-Mureș, Piața Republicii Nr. 41, Jud. Mureș, România, cod poștal 540110, înregistrată în Registrul Comerțului sub numărul J26/628/1998, având codul de identificare fiscală RO10966500. 

2.    Scopul acestor Termeni și Condiții 

1.    Prezentul document privind Termenii și Condițiile se aplică atunci când vizitezi și utilizezi Platforma educatie.inmures.ro.

2.    Termenii și Condițiile de mai jos, împreună cu Politica de prelucrare a datelor personale, (denumiți în continuare „Condiții") reprezintă (i) contractul cu titlu gratuit aplicabil în relația dintre Reea și persoanele care vizitează  Platforma și (ii) Contractual care stabilește condițiile în care SC REEA SRL, în calitate de prestator, furnizează contra cost servicii/produse pentru Clienți prin intermediul Platformei. 

3.    Prezentele Condiții sunt împărțite în 2 secțiuni principale: (i) Secțiunea I - reprezintă prevederile contractuale comune, aplicabile vizitatorilor și tuturor Utilizatorilor Platformei și (ii) Secțiunea a II-a - reprezintă prevederile contractuale aplicabile doar în relația dintre Reea și Clienții Reea. 

4.    Atunci când vizitezi și folosești Platforma ești beneficiar al Serviciilor noastre și trebuie să respecți prezentele Condiții. Trebuie să citești cu atenție și să fii de acord cu prezentele Condiții înainte de a utiliza Serviciile noastre. Dacă nu ești de acord cu prezentele Condiții, nu poți utiliza Platforma.  

5.    Ne rezervăm dreptul să limităm accesul la Platformă persoanelor care încalcă aceste Condiții. 

6.    Prezentele Condiții și termenii suplimentari, detaliați pe pagina aferentă serviciilor oferite, reprezintă acordul încheiat cu vizitatorii și utilizatorii Platformei. O copie a prezentelor Condiții este stocată în format electronic și pusă la dispoziția ta la adresa https://educatie.inmures.ro/termeni-si-conditii.html

7.    Prin utilizarea Platformei, declari în mod expres că: ai citit prezentele Condiții, ești de acord în întregime și necondiționat cu clauzele sale, înțelegi că respectarea Condițiilor este obligatorie. 

8.    Reea poate solicita să îți exprimi acordul cu privire la aceste Condiții printr-o acțiune specifică, care are semnificația unui consimțământ neechivoc (e.g. bifarea unei căsuțe specifice). Prin bifarea căsuței respective îți exprimi acordul asupra prezentelor Condiții și Politicii de prelucrare a datelor personale.  

9. Orice comandă a serviciilor și/sau produselor disponibile prin intermediul Platformei, plată sau utilizarea a Serviciilor disponibile o considerăm un accept al prezentelor Condiții și Politicii de prelucrare a datelor personale.      

10.    Pentru orice întrebări cu privire la Condiții sau Platformă, te rugăm să ne scrii la adresa de e-mail [email protected].  

3.    Definiții 

În cuprinsul prezentelor reguli: 

a)    „Platformă” înseamnă platforma disponibila la adresa educatie.inmures.ro, proprietatea SC Reea SRL; 
b) ​​„Prestator” înseamnă SC Reea SRL, în calitate de societate comercială care operează Platforma;  
c) „Utilizator”  – orice persoană fizică/juridică care utilizează Platforma educatie.inmures.ro pentru a obține informații sau pentru a plasa comenzi;d)    „Comandă” – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Prestator și Client, prin care Clientul își exprimă intenția de a achiziționa anumite Produse și/sau Servicii;
e)„Contract” – contractul încheiat între Prestator și Client în momentul în care Comanda plasată ajunge la Prestator.
f) „Serviciile” - înseamnă serviciile Reea SRL disponibile prin intermediul Platformei, respectiv: serviciile gratuite de informare educațională, activități contra-cost și produsele care se pot cumpăra prin intermediul Platformei; 
g)    „Client” înseamnă orice persoană fizică sau juridică care utilizează Platforma pentru căutarea sau obținerea de produse și/ sau servicii și care a efectuat o comandă pentru achiziționarea de produse și/sau servicii;
h)     „Consumator” înseamnă orice persoană fizică care nu acționează în scopuri comerciale sau profesionale în cadrul Platformei.

4.    Utilizarea serviciilor oferite de Reea 

1.    Serviciile Reea constau în accesul la și utilizarea Platformei. Reea acordă în favoarea Utilizatorilor o licență personală, neexclusivă, netransmisibilă, revocabilă, care nu se poate cesiona, pentru utilizarea Platformei, destinată exclusiv pentru uzul Utilizatorilor și pentru a accesa și utiliza informațiile puse la dispoziție prin intermediul Platformei. Toate drepturile care nu sunt acordate în mod expres prin aceste Condiții sunt ale Reea și licențiatorilor săi. 

2.    Ca regulă, accesul la Platformă este permis oricărei persoane care acceptă Termenii și Condițiile și îndeplinește condițiile din prezenta secțiune. 

3.    În mod excepțional și din cauze întemeiate, avem dreptul de a restricționa accesul Utilizatorilor care acționează contrar legii, moralei sau bunei-credințe și/sau care ar putea prejudicia în orice fel Reea sau terțe persoane, fără a oferi o explicație a deciziei luate de noi.  

4.    Utilizarea Platformei se poate realiza doar de către persoane adulte sau de către minori sub supravegherea unui adult cu capacitate juridică deplină. Prin utilizarea Platformei, confirmi că îndeplinești aceste condiții.

5.    Dacă utilizezi Platforma în numele unei alte persoane, trebuie să fi autorizat în acest sens. În caz contrar, ești răspunzător pentru orice daune cauzate Reea, Utilizatorilor sau terților.  

6.    În cazul în care oricare dintre condițiile expuse mai sus în prezentul articol nu este îndeplinită, trebuie să încetezi imediat utilizarea Serviciilor noastre. 

7.    Pentru a realiza comenzi și plăți în cadrul Platformei îți putem solicita să accepți Termenii și Condițiile printr-o acțiune specifică având semnificația unui consimțământ neechivoc (ex. bifarea unei căsuțe specific). Printr-o astfel de acțiune specifică de acceptare, confirmi că ai luat cunoștință și accepți necondiționat Termenii și Condițiile.
 
8.    Prin utilizarea Platformei, Utilizatorul: 

a)    își asumă răspunderea pentru activitatea desfășurată în cadrul Platformei.
b)    admite că Reea nu are obligația de a verifica acuratețea informațiilor oferite de Utilizator și că Reea nu va fi răspunzătoare pentru declarații false sau înșelătoare făcute de Utilizator.
c)    admite că Reea nu este responsabilă pentru conținutul creat de Utilizator, de aceea Reea nu este responsabilă pentru orice consecințe care ar putea apărea ca urmare a nelegalității conținutului respectiv
d)    se obligă ca orice conținut care emană de la Utilizator (text, comentarii etc.) să nu fie ilegal, obscen, amenințător, defăimător, rasist, să incite la violență, să încalce confidențialitatea sau drepturi de proprietate intelectuală, fiind unicul responsabil pentru prejudicierea terților sau a noastră în caz contrar. Ne rezervăm dreptul (dar nu și obligația) de a elimina un astfel de conținut, dar nu vom revizui în mod regulat conținutul postat. Reea SRL prestează servicii de găzduire a comentariilor/opiniilor respective și nu are nicio răspundere cu privire la conținutul publicat, în condițiile legii.
e)    admite că Reea nu are obligația de a verifica acuratețea informațiilor oferite de Utilizator și că Reea nu va fi răspunzătoare pentru declarații false sau înșelătoare făcute de Utilizator.

5.    Drepturi de proprietate intelectuală  

1.    Orice element de conținut din Platformă (precum mărcile înregistrate, logo-urile, imaginile, textele, elementele grafice, fișierele audio și video), design-ul, bazele de date accesibile în cadrul Platformei aparțin în exclusivitate Reea și partenerilor noștri și sunt protejate de legislația privind proprietatea intelectuală. Acest conținut nu poate fi copiat, dezasamblat, modificat, reprodus, publicat de către nicio persoană, fără acordul prealabil scris al Reea. Orice utilizare neautorizată a acestor materiale reprezintă încălcarea drepturilor de proprietate intelectuală și atrage răspunderea civilă și/sau penală. 

2.    Utilizatorii au, pe durata contractuală, un drept de utilizare a elementelor Platformei care sunt strict necesare pentru executarea prezentelor Condiții. Dreptul de utilizare a Platformei poate fi cesionat doar cu acordul Reea. Puteți copia și imprima conținutul Platformei doar pentru folosirea în scop personal și necomercial sau educațional. Orice conținut preluat în scop educațional trebuie să fie însoțit de textul „sursa: educatie.inmures.ro”, iar pentru citarea în mediul electronic este necesară menționarea link-ului www.educatie.inmures.ro.

3.    Ne rezervăm toate drepturile care nu sunt acordate în mod expres prin prezentele Condiții.  

4.    Reea nu pretinde și nu deține drepturi de proprietate intelectuală cu privire la conținutul furnizat de Partenerii noștri sau de Utilizatori. Astfel, întreg conținutul furnizat de colaboratorii noștri sau de Utilizatori se află în proprietatea acestora fiind unicii răspunzători cu privire la conținutul publicat. În calitate de Utilizator, ai obligația de a te asigura că conținutul adăugat de tine nu încalcă drepturile de proprietate intelectuală ale terților. Ești de acord că avem dreptul, dar nu și obligația, de a revizui, modifica sau șterge conținutul Platformei sau de a-ți restricționa comentariile dacă încalci această obligație.  

5.    Utilizatorii nu va aduce atingere, în niciun fel, drepturilor celorlalți Utilizatori ai Platformei. În cazul în care Utilizatorii sau terțe persoane sesizează Reea cu privire la încălcarea drepturilor lor de către alt Utilizator, acesta din urmă este singurul care răspunde pentru repararea prejudiciului cauzat Utilizatorilor, terților sau Reea. 

6.    Reea nu este responsabilă asupra conținutului furnizat de terți, indiferent dacă acest conținut este cu caracter publicitar sau nu. În cazul în care consideri că un anumit conținut disponibil pe Platformă încalcă drepturile tale de autor sau alte drepturi personale, te rugăm să ne aduci la cunoștința drepturile care consideri că sunt încălcate la adresa [email protected], pentru a putea lua măsurile legale necesare.

7.    Prin publicarea de conținut prin intermediul Platformei, ne oferi la nivel mondial, în mod gratuit, neexclusiv, nelimitat în timp și irevocabil dreptul de a multiplica și distribui conținutul creat de tine cu scopul de a-l afișa în cadrul Platformei, a-l promova sau a-l distribui pe rețelele de socializare la care Platforma are pagină creată (Instagram, Facebook etc.). Având în vedere natura internetului, nu deținem controlul deplin și nu ne asumăm răspunderea asupra modului în care terții distribuie conținutul creat de tine.  

6.    Comunicare și Newsletter

1.    Newsletter-ul reprezintă modalitatea pe care o folosim pentru a te informa prin e-mail cu privire la noutățile disponibile prin Platforma noastră.

2.    Toate Newsletter-ele sunt transmise prin intermediul unor servicii specializate, cu respectarea securității și confidențialității informațiilor. 

3.    Ai posibilitatea să-ți dai acordul cu privire la primirea Newsletter-elor trimise de noi. Acordul poate fi retras oricând, prin accesarea link-ului de dezabonare din cuprinsul e-mailului prin care ai primit Newsletter-ul nostru. 

4.    Prin utilizarea Platformei ești de acord că comunicarea electronică prin intermediul Platformei și/sau e-mail poate fi considerată o comunicare scrisă și, pentru a o păstra, ești de acord că suntem autorizați să stocăm o astfel de comunicare într-o formă nealterată. 

7.    Confidențialitate și accesul la datele cu caracter personal 

1.    Orice informații furnizate, prin mijloace scrise sau orale, în cadrul comunicărilor dintre Reea și Utilizatori, pe durata Condițiilor reprezintă informații confidențiale.  

2.    Reea are acces la datele cu caracter personal pe care Utilizatorii Platformei le furnizează în vederea utilizării Serviciilor noastre. Informații detaliate despre cum sunt prelucrate datele cu caracter personal colectate sau prelucrate în orice alt mod prin intermediul Platformei sunt oferite în cadrul Politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal. 
 
8.    Trimiteri către surse terțe 

1.    Platforma poate conține legături externe (link-uri, bannere, spoturi publicitare) sau trimiteri către alte website-uri/platforme (spre exemplu, către Facebook) pe care Reea nu le deține. Pentru utilizarea respectivelor website-uri/platforme se aplica termeni și condiții de utilizare specifice, iar Reea nu este răspunzătoare și nu își asumă nicio obligație cu privire la conținutul acestora. Te rugăm să citești politicile respectivelor companii înainte de a accepta prelucrarea oricăror date personale care îți aparțin. 

2.    Nicio legătură către alte site-uri/platforme nu poate fi calificată drept o aprobare sau susținere a acestora. Ești de acord că, în măsura permisă de lege, Reea sau partenerii noștri, nu vom putea fi ținuți răspunzători pentru conținutul sau disponibilitatea unor astfel de site-uri/platforme. 
 
9.    Limitarea răspunderii Reea 

1.    Reea oferă acces la Platformă pe baza principiului „așa cum se prezintă” și „în funcție de disponibilitate”, fără nicio garanție de niciun fel, expresă sau implicită. Serviciile noastre pot fi supuse limitărilor, întârzierilor și/sau altor probleme inerente utilizării internetului și a comunicațiilor electronice. Ești de acord că folosești Platforma pe riscul tău. Nu vom fi răspunzători pentru întreruperi, erori de conectare, indisponibilitate sau defecțiuni ale Platformei, în măsura permisă de lege. 
 
2.    În măsura permisă de lege, nu garantăm că Platforma, serverele pe care Platforma este găzduită sau serviciile de e-mail sunt lipsite de viruși sau alte programe distructive. Totodată, în condițiile permise de lege, nu suntem răspunzători pentru nicio pierdere directă sau indirectă și pentru niciun fel de prejudicii rezultând din utilizarea Serviciilor noastre. 

3.    Reea nu răspunde de erorile sau omisiunile care pot interveni în redactarea sau prezentarea materialelor disponibile pe Platformă care au fost puse la dispoziția noastră de către diverși specialiști în domeniul educațional. În acest sens, Reea nu poate garanta corectitudinea informațiilor furnizate pe Platformă. Orice link-uri către alte site-uri sunt oferite numai în scopul unei accesibilități sporite a informațiilor, iar Reea nu își asumă nicio responsabilitate sau răspundere pentru conținutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin acestea.

4.    Reea nu are obligația de a monitoriza comentariile Utilizatorilor, cu excepția cazului în care legea prevede altfel. Utilizatorul admite că Reea nu este responsabilă pentru conținutul publicat de Utilizatori, de aceea Prestatorul nu este responsabil pentru orice consecințe care ar putea apărea ca urmare a ilegalității conținutului.

5.    Informațiile incluse pe Platformă au caracter informativ și sunt puse la dispoziție cu bună-credință, din sursele indicate în cadrul Platformei, pe care Reea le consideră de încredere. Informațiile disponibile pe Platformă nu reprezintă asistență sau consultanță de specialitate pe subiectele prezentate. Astfel, nu ne asumăm nicio răspundere cu privire la modalitatea în care utilizezi informațiile prezentate pe Platformă. Utilizatorul acceptă și înțelege că Prestatorul nu poate fi ținut responsabil pentru eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi din utilizarea necorespunzătoare a informațiilor prezentate pe Platformă.

6.    Reea poate vinde sau subcontracta drepturile și obligațiile ce fac obiectul prezentelor Condiții, fără consimțământul prealabil al Clientului, în măsura în care avem un interes legitim și acest lucru nu determină limitarea drepturilor de care Clientul beneficiază în virtutea legii. Clientul nu poate cesiona, subcontracta sau transfera drepturile și obligațiile ce fac obiectul prezentelor Condiții, integral sau parțial, având în vedere că utilizarea Platformei este personală, cu excepția acordului prealabil expres al Reea. 

7.    Reea nu va fi răspunzătoare față de Utilizatori pentru niciun prejudiciu suferit de acesta din urmă ca urmare a neconformării sau a implementării neadecvate de către Client a recomandărilor și/sau instrucțiunilor furnizate. 

8.    Reea are dreptul de a modifica sau elimina diferite funcțiuni sau conținut ale Platformei, parțial sau integral, în orice moment, și fără a fi necesar să îți transmitem o notificare prealabilă în acest sens. Ești de acord că astfel de schimbări pot determina  întreruperi și Reea nu poate fi responsabilă pentru acestea.  

9.    Prin utilizarea Serviciilor noastre, îți exprimi acordul de a ne despăgubi și de a ne exonera de răspundere, în măsura permisă de lege, referitor la  (i) orice încălcare a prezentelor Condiții pe care o săvârșești și (ii) orice solicitare formulată împotriva noastră de un terț și care decurge din utilizarea neconformă de către tine a Platformei. 

10.    Modificarea Condițiilor. Încetarea relației contractuale 

1.    Reea își rezervă dreptul de a modifica integral sau parțial prezentele Condiții, fără o notificare prealabilă a Utilizatorilor sau Clienților. Accesul pe Platformă sau comandarea de servicii și/sau produse după momentul modificărilor determină acordul tău asupra modificărilor. Atunci când revii pe Platformă, te rugăm să verifici data ultimei actualizări.  

2. Modificările prezentelor condiții intră în vigoare la data publicării pe Platformă.

11.    Forța majoră

1.    Reea, partenerii Reea sau Utilizatorii serviciilor noastre nu pot fi responsabili pentru erori sau întârzieri ale funcționării Platformei, rezultând direct sau indirect din cauze care nu depind de voința lor, cum ar fi dar fără a se limita la: erori de funcționare tehnică Platformei, viruși, erori de conexiune la internet sau la telefon, acces neautorizat în sistemele Platformei, erori de operare, grevă etc. 

2.    Partea care invocă cu succes această clauză este scutită de orice răspundere contractuală de la momentul la care a fost împiedicată să își execute obligația contractuală. Cu toate acestea, partea care invocă existența unui caz de forță majoră are obligația de a lua orice măsuri rezonabile pentru a limita efectul evenimentului care o împiedică să își execute îndatoririle sale contractuale.

3.    În cazul în care evenimentul perturbator împiedică în mod substanțial executarea prezentelor Condiții, părțile vor agrea, într-un termen rezonabil, (i) fie asupra modului de executare a prezentelor Condiții, (i) fie asupra încetării de plin drept a prezentelor Condiții, fără a putea pretinde celeilalte părți daune-interese. În lipsa unui acord, oricare parte are dreptul de a solicita rezilierea de plin drept a prezentelor Condiții prin notificarea celeilalte părți într-un termen rezonabil. În situația încetării Condițiilor, partea care a obținut un beneficiu înainte de apariția cazului de forță majoră, are obligația de a plăti celeilalte părți o sumă de bani echivalentă cu valoarea unui astfel de beneficiu.

12.    Interpretare, nulitate, litigii 

1.    Titlurile secțiunilor prezentelor Condiții sunt inserate doar în scop de referință și nu vor afecta interpretarea acestora. 

2.    Neexercitarea de către Reea sau exercitarea fără succes a drepturile care îi sunt conferite în temeiul prezentelor Condiții nu constituie o renunțare la drepturile sale. Nicio executare separată sau parțială a oricărei obligații nu va exclude executarea integrală a unei astfel de obligații. 

3.    În cazul în care una dintre clauzele prezentelor Condiții va fi declarată nulă și neavenită printr-o modificare legislativă sau printr-o hotărâre a instanțelor de judecată, aceasta nu va afecta în niciun fel validitatea și respectarea celorlalte clauze ale Condițiilor. Părțile vor depune toate eforturile pentru modificarea respectivei clauze, păstrând scopul prezentelor Condiții. 

4.    Legea aplicabilă prezentelor Condiții este reprezentată de legea română. În cazul în care părțile nu reușesc să rezolve în mod amiabil diferendele, instanțele de judecată competente sunt cele din Târgu-Mureș. 

5.    Prin acceptarea prezentelor Condiții, îți exprimi consimțământul de a le respecta.  În cazul comenzilor efectuate, se vor aplica Condițiile valabile la momentul Comenzii.

II.        Prevederi speciale, aplicabile în relația dintre Reea și Clienți 

1.    Accesul la serviciile disponibile contra cost 

1.    Informațiile și materialele educaționale disponibile pe Platformă sunt oferite în general cu titlu gratuit. Totodată, Utilizatorii pot achiziționa produse sau participarea la activități de agrement contra cost. Prețul unor astfel de produse și cursuri este afișat vizibil în cadrul Platformei, pentru fiecare produs/curs în parte, individual. Informații suplimentare vei găsi în secțiunile de mai jos.

2. Cumpărarea de produse și/sau servicii disponibile prin intermediul Platformei poate face obiectul unor condiții suplimentare, publicate pe pagina aferentă fiecărui serviciu/produs în parte.

3.    Dacă ai întrebări, sugestii sau reclamații de formulat în legătură cu serviciile noastre, te rugăm să ne scrii la adresa [email protected]. Pentru a-ți putea răspunde, te rugăm să ne oferi datele tale de identificare și orice alte date necesare pentru ca noi să putem înțelege cât mai bine situația pe care ne-o prezinți. Îți vom oferi răspunsul nostru la sesizarea ta în maxim 30 de zile calendaristice de la data la care primim informații complete pentru identificarea chestiunii sesizate. 

2.    Cum pot realiza o Comandă de produse?

1.    Odată ce ai ales produsul dorit, te rugăm să precizezi numărul de bucăți dorite. Apasă buton-ul „Pune în coș”. Ulterior, poți alege să continui cumpărăturile sau să vizualizezi coșul de cumpărături. 
2.    La secțiunea „coș de cumpărături”, poți afla costul efectiv al livrării, poți actualiza coșul de cumpărături sau poți introduce coduri promoționale. În orice situație, te rugăm să completezi datele persoanei fizice sau ale persoanei juridice pentru întocmirea facturii aferente comenzii. 
3.    Datele de livrare trebuie să fie completate în întregime pentru a nu întâmpina dificultăți în recepționarea coletului. 
4.    Butonul „Continuă” te conduce la secțiunea alegerii metodei de transport și a modalității de plată. 
5.    Pentru o comandă completă, trebuie să citiți Termenii și Condițiile Platformei și să bifați căsuța corespunzătoare în acest sens, apoi să apeși butonul „Finalizează comanda”.
6.    În termen de 24 ore lucrătoare veți fi contactat de unul din operatorii noștri, pentru confirmarea Comenzii.

3.    Înscrierea online la activități

1.    Pentru înscrierea la diversele activități  - organizate de Reea sau organizate de Client în spațiile aflate în folosința Reea, cum ar fi dar fără a se limita la: cursuri, petreceri pentru copii, tabere, laboratoare educaționale - disponibile prin intermediul Platformei, este necesar ca Utilizatorul să ne furnizeze anumite informații, indicate în formularul de înscriere aferent activității.

2. După completarea formularului de înscriere, ai posibilitatea de a realiza plata online, prin selectarea căsuței „Doresc să fac plata online”. Utilizatorul va bifa această opțiune numai în cazul în care preferă această metodă de plată.

3. Pentru a finaliza înscrierea, este nevoie să bifezi căsuța pentru exprimarea acordului cu privire la aplicabilitatea prezentelor Condiții în relația dintre utilizatorii înscriși și/sau reprezentanții lor legali și Reea. Acest câmp este obligatoriu, iar dacă Utilizatorul alege să nu-l bifeze, înscrierea și implicit participarea la activitate nu se va realiza.

4.    În cazul în care una sau mai multe informații dintre cele indicate în formularul de înscriere se schimbă (e.g. dacă poți participa la o altă dată de desfășurare a activității), te rugăm să ne anunți printr-un mail la adresa [email protected].
5.    Participanții au obligația de a respecta Regulamentul aferent fiecărei activități în parte. Regulamentele activităților și Declarația de participare, după caz, sunt disponibile online pe pagina activității la care dorești să te înscrii.  În acest sens, Regulamentul și Declarația de participare, după ca se semnează olograf (i) de participantul major sau (ii) reprezentantul legal (părinte/tutore) al participantului minor, înainte de participarea la activități. Regulamentul poate fi primit de utilizatori și prin e-mail, după realizarea înscrierii online.

4.    Cine poate completa formularului de înscriere, Regulamentul și Declarația de participare la activități?

1.    Dat fiind că prin înscrierea ta la activitățile noastre, intrăm într-o relație contractuală specială cu tine, este necesar ca înscrierea să se realizeze de către:

  • a.    Reprezentantul legal (părinte/tutore) al participantului la activitate, pentru participanții minori.
  • b.    Participant, în cazul participanților care au cel puțin 18 ani.

5.    Prețul produselor și serviciilor disponibile. Metode de plată.

1.    Prețul de vânzare a produselor și/sau serviciilor este cel în vigoare la momentul plasării Comenzii. Prețurile sunt exprimate în RON și includ TVA-ul. 
2.    Prețurile afișate pot fi modificate in mod unilateral de către noi. Nicio modificare a prețurilor de către noi  nu va afecta o Comanda confirmată de Reea. Preturile nu includ costurile de livrare.
3.    Puteți alege dintre următoarele metode de plată:

a)    pentru cumpărarea de produse: 
(i)    plata online cu cardul bancar, în contul EuPlatesc.ro menționat în detaliile pe care Utilizatorul le va primi odată ce alege să facă plata.
(ii)    ramburs, prin Fan Curier. 

b)    pentru cumpărarea de abonamente pentru participarea la activități (cursuri, laboratoare, tabere etc.):
(i)    în numerar,  la sediul firmei SC REEA SRL (Str. Republicii nr. 47, Târgu-Mureș, jud. Mureș). În cazul plății cursului în numerar la sediul nostru, Utilizatorul primește bon fiscal (document eliberat de aparatul de marcat electronic fiscal la efectuarea tranzacției).
(ii)    plata cu cardul bancar, prin scanarea codului QR. Plata se poate face online -  accesând codul QR primit pe e-mail de persoanele care se înscriu sau în numerar - la sediul firmei, prin scanarea codului QR.
(iii)    plata online cu cardul bancar, în contul EuPlatesc.ro menționat în detaliile pe care Utilizatorul le va primi odată ce alege să facă plata.

4.    Odată plata efectuată, vânzarea se consideră încheiată, prețul nemaiputând fi restituit, decât în condițiile prezentate în prezentele Condiții.
5.    Dacă metoda de plată selectată este plata cu cardul bancar, va fi necesar să completezi un formular cu datele cardului tău. Dacă tranzacția prin card a fost reușită, ți se va confirma acest lucru și vei primi informații cu privire la comanda ta prin e-mail. 
6.    Utilizatorul înțelege și acceptă că pentru plata Prețului i se va elibera o factură fiscală în format electronic (în cazul în care contravaloarea activității la care s-a înscris se plătește online prin platforma EuPlatesc.ro), fiind de acord cu forma acesteia, conform prevederilor legislației fiscale aplicabile. Factura fiscală se va emite la data debitării sumei în contul Reea (conform extrasului de cont).

7. Reea nu este și nu poate responsabilă pentru niciun alt cost suplimentar suportat de către Clienți, cum ar fi fără a se limita la comisioanele de conversie valutară aplicate de banca emitentă a cardului Clientului sau pentru situațiile în care moneda de emitere a cardului nu este RON. 

6.     Livrarea bunurilor. Taxa de livrare

1.    Produsele comandate vor fi livrate prin curier la adresa indicata de către Client in momentul efectuării comenzii. Este responsabilitatea exclusivă a Clientului să verifice informațiile furnizate cu privire la adresa de livrare, anterior validării comenzii, Reea nefiind responsabilă pentru imposibilitatea de a livra produsele ca urmare a transmiterii unor informații eronate.
2.    Termenul de livrare a produselor prin curier poate varia între 2 și 10 zile calendaristice, în cazul livrării. Operatorul nostru va confirma data exactă a primirii coletului către tine.
3.    Prețurile de livrare a produselor comandate este afișat la momentul plasării comenzii.
4.    Livrarea se realizează în localitățile din România în care sediul Fan Curier este la cel mult 25 de km distanță.

7.    Anularea comenzii 

1.    În situațiile de mai jos Reea poate anula comanda ta.  În aceste cazuri, vei fi contactat de unul dintre operatorii noștri:

a)    neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului cumpărătorului;
b)    invalidarea tranzacției de către EuPlatesc.ro;
c)    informațiile furnizate de cumpărător pentru realizarea comenzii sunt incomplete și/sau eronate;
d)    apariția unor defecțiuni tehnice ce au afectat caracteristicile produselor prezente pe Platformă (ex.: situațiile în care prețul afișat pe Platformă pentru un anumit curs este nerealist de mic, în comparație cu alte cursuri cu caracteristici asemănătoare, precum și situațiile în care au fost afișate anumite caracteristici eronate pentru produsele comercializate sau nu au fost prezentate anumite caracteristici esențiale ale acestora;
e)    lipsa produsului comandat de pe stocul nostru;

f)     lipsa înscrierii numărului minim de participanți pentru care se pot organiza activitățile.

2.    Rambursarea plăților pentru comenzile anulate se realizează utilizând aceleași mijloace de plată pe care le-a utilizat Clientul, cu excepția cazului în care Clientul a indicat un alt mijloc de plată.

8.    Imposibilitatea prezentării la activități (cursuri, laboratoare etc.) 

1.   În cazul în care participantul pentru care a fost efectuată plata activității organizate de Reea sau organizate de Client în spațiile aflate în folosința Reea (cum ar fi, dar fără a se limita la: cursuri, petreceri pentru copii, tabere, laboratoare educaționale) fie (i) nu se poate prezenta la activitatea plătită, fie (ii) a întrerupt frecventarea activităților din motive neimputabile Prestatorului (e.g. îmbolnăvirea participantului) sau (iii) nu respectă Regulamentul de participare la respectiva activitate, suma achitată nu se restituie, indiferent de modalitatea de plată.

9.    Returul produselor de către persoanele fizice (dreptul de retragere al consumatorilor) 

1.    Persoanele fizice (consumatorii) care au comandat produse prin Platforma noastră au la dispoziție 14 zile calendaristice pentru returnarea produselor comandate online.

2.    Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile de la data la care intră în posesia fizică a bunurilor pentru a se retrage din contractul de vânzare încheiat cu noi online - adică pentru a realiza returul produsului, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere.
3.    Perioada de 14 zile pentru exercitarea dreptului de retragere începe din ziua imediat următoare datei (i) la care se recepționează comanda sau (ii) în care se livrează produsul și se calculează pe zile calendaristice. Dacă ultima zi a termenului se împlinește într-o zi de weekend ori sărbătoare legală, termenul de 14 zile se prelungește până la sfârșitul următoarei zile lucrătoare.

4.    Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul trebuie să ne informeze cu privire la decizia sa de retragere din contract, adică cu privire la decizia de a returna produsele comandate. În acest scop, poți alege una dintre următoarele variante:

a)    să folosești modelul de formular de retragere prevăzut mai jos;
b)    să ne trimiți o declaraţie neechivocă în care îşi exprimă decizia de retragere din contract, trimisă pe mail la adresa [email protected].

5.    Ai obligația de a returna produsele pe care nu le mai dorești în cel mult 14 zile calendaristice de la data la care ne-ai comunicat decizia ta de a returna produsele. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Consumatorul suportă costurile în legătură cu returnarea produselor pe care nu le mai dorește.
6.    În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie trimise împreună cu toate documentele care l-au însoțit și să se găsească în aceeași condiție ca la primire: fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de Client în corespondență).
7.    Produsele achiziționate pot fi returnate in baza exercitării dreptului de retragere în măsura în care acestea nu sunt deteriorate. 

8. Rambursarea contravalorii produsului ori, după caz, înlocuirea acestuia, se va face în cel mult 14 de zile calendaristice de la data recepţionării produselor returnate sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către noi, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

După ce vom primi returul expediat de consumator la sediul firmei REEA SRL, vom trimite o notificare privind returul
printr-un e-mail care confirmă procesarea acestuia.

Pentru a putea face rambursarea, rugăm consumatorul să aibă în vedere următoarele:

- putem rambursa numai într-un cont bancar românesc.
- vom rambursa în LEI.

Procesarea returului poate dura mai mult decât de obicei. Dacă au trecut deja 14 zile de când consumatorul a făcut un retur,
îl sfătuim să pregătească toate detaliile legate de acesta (numărul comenzii, lista articolelor returnate și nr. AWB-ului)
și să ne contacteze pe email la adresa [email protected]

MODEL FORMULAR DE RETUR (RETRAGERE):

Formularul de mai jos se trimite completat de către tine la adresa [email protected] doar dacă dorești să te retragi din contract, adică doar dacă dorești să returnezi produsele comandate de la noi.

**

Către: SC REEA SRL, cu sediul în Mun. Târgu-Mureș, Piața Republicii Nr. 41, Jud. Mureș, România, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Mureș sub nr. J26/628/1998, CUI RO10966500, E-mail: [email protected]

Numele și prenumele tău: …………….………………………………………………..
(se va completa cu numele persoanei care returnează produsul/produsele)

Adresa ta:…………………………………………………………………………………
(se va completa adresa persoanei care care returnează produsul/produsele)

Adresa de e-mail: ……………………………………………………………………………
(dacă optezi pentru transmiterea confirmării de primire a formularului de retragere prin e-mail)

Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la furnizarea următoarelor produse:
…………………………………………………………………………………………………………………………………
(se va completa cu produsele pe care doriți să le returnați, ca de exemplu auxiliar, CD cântece) 

Comandate la data de ……………………………………………………………………… 
(se va completa cu data plasării comenzii)

Solicit returnarea banilor (dacă este cazul) în contul………………………………………….…………………………………………deschis la…………………………………………………………………., titularul contului ……………………………………………………………………………………

Semnătura consumatorului:

________________________
(se semnează doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)

Data: ……………………………………

10. Excepție de la dreptul de retragere

OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, prevede precum am arătat mai sus dreptul consumatorului de a se retrage dintr-un contract încheiat la distanță. Cu toate acestea, în situația cumpărării unor servicii de agrement, precum cumpărarea participării la activitățile organizate de Reea sau în spațiile oferite de Reea  pentru care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică, legislația prevede o excepție de la dreptul de retragere pe care îl au în general consumatorii. Prin urmare, odată realizată plata online pentru participarea la o anumită activitate a cărei dată sau perioadă este specificată pe site, nu mai ai dreptul de a primi banii înapoi.

11. Amânarea sau anularea activității. Returnarea prețului plătit

Returnăm contravaloarea activității plătite online în următoarele cazuri:  

  1. În cazul unei activități a căreia i-a fost amânată data sau ora de desfășurare. În acest caz, vom comunica noile condiții de desfășurare prin e-mail sau telefonic și poți opta pentru (i) a participa la activitate în noile condiții de desfășurare sau (i) ne poți solicita prin e-mail la adresa [email protected] să returnăm banii în contul din care au fost achitați sau într-un alt cont. Returnăm banii în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la data solicitării tale prin e-mail.   
  2. În cazul unui activități care a fost anulată. Ne poți solicita prin e-mail la adresa [email protected] să returnăm banii în contul din care au fost achitați sau într-un alt cont bancar. Returnăm banii în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la data solicitării tale prin e-mai.

Versiunea 3 - în vigoare din 31 mai 2023

Istoric versiuni:

Versiunea 2.2. – în vigoare între 12 mai 2023 – 30 mai 2023
Versiunea 2.1. – în vigoare între 8 martie 2023 - 11 mai 2023
Versiunea 2 – în vigoare între 23 februarie 2023 - 7 martie 2023
Versiunea 1 – în vigoare între 31 mai 2018 – 22 februarie 2023
Versiunea 3 - în vigoare din 31 mai 2023