Cum fac returul?

Returul produselor de către persoanele fizice (dreptul de retragere al consumatorilor)

  1. Persoanele fizice (consumatorii) care au comandat produse prin Platforma noastră au la dispoziție 14 zile calendaristice pentru returnarea produselor comandate online.
     
  2. Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile de la data la care intră în posesia fizică a bunurilor pentru a se retrage din contractul de vânzare încheiat cu noi online - adică pentru a realiza returul produsului, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere.
     
  3. Perioada de 14 zile pentru exercitarea dreptului de retragere începe din ziua imediat următoare datei (i) la care se recepționează comanda sau (ii) în care se livrează produsul și se calculează pe zile calendaristice. Dacă ultima zi a termenului se împlinește într-o zi de weekend ori sărbătoare legală, termenul de 14 zile se prelungește până la sfârșitul următoarei zile lucrătoare.
     
  4. Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul trebuie să ne informeze cu privire la decizia sa de retragere din contract, adică cu privire la decizia de a returna produsele comandate. În acest scop, poți alege una dintre următoarele variante:

    a) să folosești modelul de formular de retragere prevăzut mai jos;
    b) să ne trimiți o declaraţie neechivocă în care îți exprimi decizia de retragere din contract, trimisă pe mail la adresa [email protected].
     
  5. Ai obligația de a returna produsele pe care nu le mai dorești în cel mult 14 zile calendaristice de la data la care ne-ai comunicat decizia ta de a returna produsele. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Consumatorul suportă costurile în legătură cu returnarea produselor pe care nu le mai dorește.
     
  6. În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie trimise împreună cu toate documentele care l-au însoțit și să se găsească în aceeași condiție ca la primire: fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de Client în corespondență).
     
  7. Produsele achiziționate pot fi returnate in baza exercitării dreptului de retragere în măsura în care acestea nu sunt deteriorate.
     
  8. Rambursarea contravalorii produsului ori, după caz, înlocuirea acestuia, se va face în cel mult 14 de zile calendaristice de la data recepţionării produselor returnate sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către noi, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

    După ce vom primi returul expediat de consumator la sediul firmei REEA SRL, vom trimite o notificare privind returul printr-un e-mail care confirmă procesarea acestuia.

    Pentru a putea face rambursarea, rugăm consumatorul să aibă în vedere următoarele:

    - putem rambursa numai într-un cont bancar românesc.
    - vom rambursa în LEI.

    Procesarea returului poate dura mai mult decât de obicei. Dacă au trecut deja 14 zile de când consumatorul a făcut un retur,
    îl sfătuim să pregătească toate detaliile legate de acesta (numărul comenzii, lista articolelor returnate și nr. AWB-ului)
    și să ne contacteze pe email la adresa [email protected]

    Mai multe detalii în pagina „Termeni și Condiții”