Ciprian Stăvar

Are peste 10 ani de experiență în marketingul online și este unul din pionierii publicității online din România. De numele lui se leagă primul adserver performant dezvoltat de Softure (achiziționat ulterior de NetBridge Investments), dar și primele campanii online pentru branduri ca Peugeot, Citroen, DHL, Axe, ABN-AMRO Bank. Activitatea din agenții (Mindshare Media - Ogilvy Group; new/media - thegroup) este dublată cu experiență de publisher online în cadrul Vodanet si WorldBynet.

Începând din martie 2008 este Guerrilla Marketing ® Certified Practitioner/Online specialist în cadrul Marketminds Co., după ce a vândut participația deținută în cadrul agenției new/media relocându-se la Sibiu.

Preocuparea sa pentru educarea pieții de publicitate online din România s-a concretizat în zeci de traininguri către clienți și agenții de publicitate, participarea ca speaker la conferințele de marketing (Strategic, Zilele Biz).

În 2006 a susținut activ înființarea IAB România (Interactive Advertising Bureau), fiind primul vice-președinte al organizației.

Blog, Linkedin, Twitter

 

Înapoi