Natürlich ”” mobilier și decorațiuni, magazinul "nemțesc" cu suflet românesc

 

Natürlich este sponsor al conferinței de parenting ”Echilibru și armonie când avem copii?”

Brand-ul care susține www.parenting.topday.ro comercializează mobilă pentru bebeluși și copii, fiecare piesă fiind practică și comodă pentru cei mici.


Natürlich s-a dezvoltat din nevoia de produse și decorațiuni existentă în piață, la un raport calitate-preț foarte bun și cu o prezență comercială superioară.


Ideea de „magazin nemțesc cu suflet românesc" a prins contur, iar în momentul de față există o rețea de 10 magazine în orașele principale din Ardeal și în țară.


Conceptul Natürlich este unic în piața românească, cuprinzând produse medium și premium de o calitate excepțională la un preț corect. Pentru a veni în întâmpinarea clienților cu venituri mai mici, compania a dezvoltat și conceptul Happrix cu produse Do It Yourself, accesibile pentru mai multe segmente de cumpărători.


Gama de produse prezentă în showroom-urile Natürlich este foarte largă, făcând din experiența de cumpărare de tip one shop stop o alegere perfectă și completă. Există toate tipurile de mobilier: de la dormitoare, camere de zi, sufragerii, bucătării standard, bucătării la comandă, canapele și colțare (tapiserie), camere de copii și tineret, mobilier birou, mobilier de grădina, holuri, mese, scaune, electrocasnice și o gamă variată de accesorii și decorațiuni ( somiere, saltele, textile, vaze, tablouri, articole menaj, corpuri de iluminat, boluri, vase decorative, coșuri, cutii depozitare, decorațiuni, jucării etc. ).


Natürlich areamenajat toate magazinele în ultimii 2 ani, devenind un reper pe piața mobilierului din România. Serviciile de consiliere specializată, transport și montaj, proiectare 3D, financiare, servicii post””vânzare (garanție) întregesc oferta.


Pentru a fi competitivi în piață, compania a dezvoltat cel mai bun magazin online al unei rețele de comercializare mobilier de pe piața din România. Astfel, clienții au posibilitatea de achiziționare a oricărui produs, cât și obținerea de informații complete despre produse, tendințe, firmă, dar și consultanță și consiliere de tip call center, la cel mai înalt nivel. Natürlich are 10 magazine, 15 depozite, peste 6.800 de produse de la peste 90 de furnizori interni și externi. Toate aceste lucruri poziționează brand-ul în topul preferințelor românilor, în ceea ce privește amenajarea casei cu mobilier și decorațiuni.