Oferta educațională

Profil Tehnic
Filiera tehnologică Școala de arte şi meserii Profil Nivel 1 Nivel 2 Nivel 3
    Servicii Specializare Specializare Specializare
  Lucrător în electotehnică Electrician electronist auto Tehnician electronist
  Clasa a IX -a şi a X -a An completare Clasa a XII-a
  28 locuri- secția română 28 locuri- secția română 28 locuri- secția română


Profil Tehnic
Filiera tehnologicăLiceu ziProfilCiclu inferiorCiclu superior
  ServiciiSpecializareSpecializare
 Tehnician electrician electronist autoTehnician electrician electronist auto
 Clasa a IX -a, și a X-aClasa a XI -a și a XII -a
 28 locuri- secția română28 locuri- secția română
Profil Servicii
Filiera tehnologicăLiceu fregvență redusăProfilCiclu inferiorCiclu superior
  ServiciiSpecializareSpecializare
 Tehnician în turismTehnician electrician electronist auto
 Clasa a IX -a, a X-a și a XI -aClasa a XI -a semestrul II, a XII -a, a XIII-a
 28 locuri- secția maghiară28 locuri- secția română

Activități

Activități în laboratorul de informatică

Ing. Angela Ugran

  • dotarea cabinetului, service rețea și calculatoare
  • corespondență electronică
  • achiziționarea unei antene satelit
  • revista școlii ”Liceum”
  • anuarul școlii și alte materiale
  • pareticiparea la acțiuni ale altor licee, CCD Mureș, ISJ Mureș
  • redactarea proiectelor de către elevi
  • realizarea paginii WEB

Ing. Alexandru Bentea

  • dotarea cabinetului, service rețea și calculatoare
  • realizarea materialelor (planșe, lecții, teste)
  • service calculatoare
  • formația de dans modern și de dans sportiv
  • participarea la acțiuni ale altor licee, CCD Mureș, ISJ Mureș
  • redactarea proiectelor de către elevi.

Elaborarea unui plan de marketing- Angela Ugran

Moto: “Daca nu schimbam directia de mers, este foarte posibil sa ajungem exact în locul catre care ne îndreptam” Vechi proverb chinez.

Daca luam în considerarea sfera activitatilor nelucrative marketingul atrage tot mai mult si interesul scolilor deoarece majoritatea se confrunta cu:

  • scaderea numarului de candidati;
  • cresterea costurilor;
  • organizatii particulare (colegii) pot si apeleaza la marketing pentru atragerea fondurilor si elevilor;
  • necesitatea stabilirii pietelor tinta, a îmbunatatirii tehnicilor de comunicare si promovare pentru a raspunde mai bine nevoilor si cerintelor elevilor.

Luand in considerare conjunctura actuala strategiile de marketing ale organizatiilor pot fi reformulate si aplicate si in cadrul scolii.

  • Elevul este cea mai importanta persoana din organizatie.
  • Elevul nu depinde de noi, ci noi depindem de elev.
  • Elevul nu ne întrerupe atunci când muncim; el reprezinta scopul muncii noastre.
  • Cu un elev nu se discuta în contradictoriu sau pe un ton ironic.
  • Elevul este o persoana care ne comunica dorintele sale. Este de datoria noastra sa le tratam în mod profitabil si pentru el, si pentru noi.

Moto: “ Exista cinci feluri de firme: cele care actioneaza, cele care cred ca actioneaza, cele care urmaresc cum actioneaza altii, cele care se întreaba ce se întâmpla si cele care habar nu au ca se întâmpla ceva”

 Anonim

PROIECTAREA arata modalitatea generala de cuprindere a problemelor pe obiectivele unitatii, gasirea si ordonarea modalitatilor de realizare în timp, cu factorii dati, pâna la evaluare, de orientare a eforturilor necesare si posibile.

Proiectare activitatii de conducere a unitatilor de învatamânt pune accentul pe specificul continutului managerial, pe strategia de realizare a obiectivelor diferite:

  • mobilizarea resurselor materiale , umane, financiare, de timp si informationale
  • definirea pe termen lung-scurt a obiectivelor, resurselor, mijloacelor, factorilor determinanti
  • gasirea de alternative, posibilitati de schimbare, de inovare adaptarea unitatii la mediul dat, în mod optim,
  • definind actiunea posibila dupa conditiile concrete

Moto: Peter Druker, observa pe buna dreptate ca "formula de succes a unei firme pe o perioada nu va mai functiona în urmatoarea"

Planificarea strategica presupune urmatoarele:

  •  Misiunea se defineste prin cinci elemente distincte: istoria; preferintele conducerii; conjunctura pietei; resursele; capacitatile sale specifice
  • Analiza diagnostic defineste pozitiei organizatiei prin declararea punctelor tari si punctelor slabe, a oportunitatilor si amenintarilor
  • Obiectivele strategiei
  • Obiectivele de marketing
  • Formularea strategiei daca obiectivele definesc ceea ce vrea sa realizeze o scoala; strategia îi arata acesteia calea pe care trebuie sa o urmeze.
  • Elaborarea programului
  • Implementarea strategiei
  • Controlul (evaluarea)

Moto : “ Cel patru O-uri ale marketingului serviciilor sunt: oamenii, oamenii, oamenii si oamenii.“

Richard Dow

Elaborarea programului de marketing

Strategia de marketing a scolii este transpusa într-un program de marketing. Acest lucru se realizeaza prin adoptarea unor decizii referitoare la nivelul cheltuielilor de marketing, la mixul de marketing si la destinatia fondurilor de marketing.
McCarthy a împartit aceste instrumente în functie de patru factori, ele fiind cunoscute si sub denumirea de cei 4 P
        

Robert Luaterborn sustine ca cei 4 P corespund celor 4 C ai clientului:
       

  • Produs
  • Cerintele si nevoile acestuia,
  • Pret
  • Cheltuiala acestuia
  • Promovare
  • Comoditatea în achizitionare
  • Piata
  • Comunicarea

Moto: “În urmatorii cinci ani vor exista doua categorii de sefi: cei cu o viziune globala si cei fara ocupatie.”

Peter Druker

Continut pe scurt al programului de marketing

        1. Expunerea introductiva contine un rezumat al obiectivelor si masurilor

        2. Conjunctura actuala a pietei :

  • Situatia pietei,
  • Situatia produsului,
  • Situatia pretului,
  • Situatia distributiei,
  • Situatia pormovarii si publicitatii,
  • Situatia concurentei,
  • Situatia macromediul

        3. Analiza ocaziilor si problemelor la care trebuie sa faca fata firma

        4. Obiectivele planului de marketing

        5. Strategia de marketing

        6. Programele de actiune

  • Ce se va face ?- Se vor repartiza borsuri, postere, panouri si pliante publicitare. Vom participa la diferite actiuni: tîrguri, expozitii, concucursuri, mese rotunde. Reclame la televizor, filme si materiale audio-vizuale. Promovarea siglei scolii, a drapelului, etc. Discursuri, conferinte de presa, seminarii, anuare, publicatii (revista scolii « Labirint »), relatii în cadrul comunitatii, evenimente speciale.
  • Când se va face ? Anul scolar 2001-2002
  • Cine va face ? Directorii, cadrele didactice, elevii.
  • Cât va costa ?

        7. Profiturile si cheltuielile

        8. Modalitati de control a activitatii de marketing

 

Materialul și detalii despre activități găsiți pe pagina http://www.lictraianvuia.150m.com/Angi/diverse.html#marketing

 

Activități extracuriculare

Nr. crt. ACTIVITATEA DATA RESPONSABIL
1"Eminescu - poet national" - program artistic inchinat nasterii poetului. Expozitie de carte15.01.03Prof. Trifu Dorina Prof. Gaspar Melinda Prof. Radut Livia
2"24 Ianuarie - Unirea Principatelor Române"- masa rotunda .24.01.03Prof. Muresan Ionel Prof. Kovacs Jozsef
3"Drogurile - moartea alba" - dezbatere cu elevii pe tema drogurilor.În scoala Prof. Chira Cristana Prof. Chebutiu Andreea
4"Boli cu transmisie sexuala" - dezbatere 20.02.03Prof. Chira Cristana Asist. Muresan Valeria
5"Mama cea mai draga fiinta" program artistic dedicat zilei femeii.08.03.03Prof. Trifu Dorina Prof. Gaspar Melinda Prof. Radut Livia
6Participarea la concursul national de creatie "SIDA o provocare la solidaritate"21.03.03Prof. Chira Cristana
7"Prevenirea consumului de alcool" efecte si consecinte07.04.03Asist. Muresan Valeria
8Editarea nr. 4 al revistei scolii "Lyceum"Pâna în 14.03.2003 Prof. Chira Cristana Prof. Angela Ugran
9Zilele liceului - sesiuni de comunicari, programe artistice, campionate sportive, mese rotunde, întâlniri cu personalitati, Balul majoratului5-12 maiToate cadrele didactice
10Vizionari piese de teatruPermanentProf. Chira Cristiana
11Participarea la competitii sportivePermanent Prof. Pop Lupu Coriolan Prof. Kiss Stefan
12Organizarea de excursii tematiceOcazional dirigintii

 

Consilier educativ   
prof. Chira Cristiana
   

 

Taguri