Nr. | TITLUL PROGRAMULUI | OBIECTIVE PRINCIPALE | GRUP ȚINTĂ | PERIOADA |
1 | PRIMII PAȘI ÎN ȘCOALĂ | - cunoasterea însușirilor psihice acestei etape de vârstă a copilăriei -sprjinirea părinților în educarea micului școlar | Părinții elevilor de clasa I-a | Septembrie - octombrie 2009 |
2 | CONSILIEREA PSIHOPEDAGOGICĂ, O ȘANSĂ PENTRU FIECARE | -asistență psihopedagogică, în probleme de eșec școlar, dificultăți de învățare, inadaptare, tulburări de comportament | Elevi, cadre didactice și părinți din mediul rural | Pe parcursul anului școlar |
3 | O ZI PENTRU CARIERĂ | - identificarea aptitudinilor și intereselor elevilor din clasele terminale - Informarea în legătură cu posibilitățile educaționale existente, cerințele psihologice și oportunitățile fiecărui profil | Elevii și părinții din mediul rural | Pe parcursul anului școlar |
4 | RELAȚIA NOASTRĂ CU ELEVII POATE FI MAI BUNĂ | -cresterea motivației elevului pentru învățare -reducerea fenomenului de esec | Cadre didactice - învățătoare | Pe parcursul anului școlar |
5 | ROLUL INTELIGENȚEI EMOȚIONALE ÎN CREȘTEREA EFICIENȚEI PERSONALE | -cunoasterea tehnicilor de lucru pentru dezvoltarea inteligenței emoționale | Diriginți | Pe parcursul anului școlar |
6 | PREȘCOLARUL ȘI NEVOILE SALE | -sprijinirea procesului de adaptare al preșcolarului mic la specificul grădiniței | Părinți | Mai-iunie 2010 |
7 | MANAGEMENTUL STRESULUI | -promovarea igienei mentale | Cad. did. din unit. preșc. și Școlare | Sem.I. |
8 | FACTORII PERSONALI AI SATISFACȚIEI PROFESIONALE | -modalități de combatere al stresului profesional | Profesorii din mediul rural | Pe parcursul anului școlar |
9 | ADOLESCENTUL ÎN FAMILIE | -Identificarea și constientizarea problemelor educative cu care se confruntă părinții preadolescenților | Părinții elevilor din cls. VIII.-XII | Pe parcursul anului școlar |
10 | PREADOLESCENTUL ÎN FAMILIE | -Identificarea și constientizarea problemelor educative cu care se confruntă părinții preadolescenților | Părinții elevilor cls. A IV-VII | Pe parcursul anului școlar |